close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך להביא לידים לעסק בתקופת החגים? יש לנו את הפתרון המושלם!

מערכת שורשכח אלול, תשפ17/09/2020

ישנם יתרונות רבים בשיווק אונליין, אך כוחו של הטלמרקטינג לא הפך למשפיע פחות ויש ביכולתו להביא לעסק שלכם לידים איכותיים

תגיות:
בעולמנו הדיגיטלי, ובמיוחד בעת הקורונה שבה אנו כה רחוקים האחד מן השני, אין תחליף לתקשורת אנושית אמיתית. תקופת החגים היא עת מאוד רגישה עבור הרבה אנשים. מדובר בזמן שבו יש רצון רב להיות קרובים לבני משפחה ולחברים.

אכן, ישנם יתרונות רבים בשיווק אונליין, אך כוחו של הטלמרקטינג לא הפך למשפיע פחות ויש ביכולתו להביא לעסק שלכם לידים איכותיים שיתבטאו במכירות גבוהות. והרי בסופו של דבר ברצוננו להעביר את הלקוח דרך המשפך השיווקי של העסק כדי להגיע להגדלת מחזור ההכנסות. שאיפה נוספת היא כמובן גם הוספה של לקוחות חדשים שיהפכו לקבועים.

מהי
המשמעות של לידים איכותיים?

המילה "ליד" מתייחסת לסוג של קצה חוט לקשר עם הלקוח אשר מאפשר לנו להתחיל מולו תהליך של מכירה. ליד איכותי הוא כזה שיש לו רלוונטיות לעסק. הרי אם נפנה ללקוח שאין לו כל סיבה לרכוש מהעסק שלנו, אנו נבזבז את זמננו ואת זמנו של האדם אשר נמצא מעברו השני של הקו.

היתרון של מוקדי טלמרקטינג הוא שהם עושים עבור העסק שלכם מחקר מעמיק במטרה לבנות פרופיל מדויק של קהל היעד. כך אולי על הנייר יראה לכאורה שנעשות פחות פניות ללקוחות, אך למעשה לכל אחת מהפניות פוטנציאל גבוה יותר ליצור המרה למכירה.

יתרונות הטלמרקטינג
כפי שציינו כבר קודם, לתקשורת אנושית יש משקל רב גם בשיווק. מאחר והטלמרקטינג הוא למעשה שיחות טלפון אל מול הלקוח המתעניין יש באפשרותו לשמוע את קול המוקדן במקום לקבל מענה רובוטי. טון דיבור יכול ליצור השפעה מאוד חיובית על נטייתו של האדם מעברו השני של הטלפון להשלים רכישה של המוצר או השירות. דמיינו שאתם מקבלים הודעת טקסט מעסק, בראשכם וודאי תקראו את המילים באופן יבש ומכירתי גרידא, ואילו בשיחת טלפון אתם מתקשרים עם בן אדם אמיתי ולא רק עם עסק בעל אינטרסים כלכליים.

יתרון נוסף של הטלמרקטינג, הוא שכיום ישנן מערכות אשר מתעדות את שיחות הטלפון, ולמעשה מאפשרות ללמוד ולהפיק לקחים משיחות קודמות לצורך שיפור בשיחות עתידיות. בנוסף, הנציגים יכולים להזין במערכת את פרטי השיחה לשם מעקב אחר הלקוח אם נדרשת לו מחשבה נוספת בנוגע לרכישה. כך, אף קונה פוטנציאלי לא ייפול בין הכיסאות. רק משום שמדובר לכאורה בטכנולוגיה פשוטה בבסיסה, אין זה אומר שלא קיימת מסביב לטלמרקטינג עצמו מערך תמיכה טכנולוגי מתקדם.

מאחר ובשיחות טלפון אנו נדרשים לספק מענה מידי משום שהשיחה נעשית מול אדם אחר, תשובותיו של הלקוח יהיו אינטואיטיביות ועם פחות חסמים. אך אם הייתם נדרשים לשלוח דוא"ל עם הצעה מכירתית, אז יש ללקוח זמן רב יותר לחשוב על הרכישה ואף להתעלם ממנה לחלוטין. לכן, חשיבותה של התקשרות טלפונית עדיפה באופן משמעותי לסגירת עסקאות המכירה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה